1. Třída SLA, OLA, UC

    Článek: AN0002557Aktualizováno:: 19.03.2025

    Popis

    Třída obsahuje entitu SLA, OLA, UC řešení modelu IT (CMDB) pro komplexní evidenci servisních smluv. Pro jednoduchou evidenci servisních smluv zvažte třídu Servisní smlouvy.

    Umístění a odkazování

    Umístění Kód Název
    Model it IT
    Třída service_contract SLA, OLA, UC
    Předek ci Konfigurační položky
    Potomci    
    Objekt skriptu OG.ClassDef.GetByCode(OGModel.Id, 'service_contract')
    OG.ClassDef.GetByCode('it', 'service_contract')

    Sloupce

    Přehled sloupců třídy (kromě systémových sloupců, pro informaci ke zděděným sloupcům viz Předkové):

    Kód Název Typ Informace o odkazu Popis
    annual_cost Roční náklady Desetinné číslo   Roční náklady na službu.
    annual_price Roční cena Desetinné číslo   Roční cena služby.
    availability Dostupnost (%) Desetinné číslo   Dostupnost služby.
    ci Konfigurační položky Odkaz na třídu (násobný) Konfigurační položky Konfigurační položky, k nimž je služba poskytována.
    cl_service_contract Servisní smlouva - Zajištěno OLA/UC Opačný odkaz na třídu (násobný) SLA, OLA, UC
    (opačný)
    Automaticky vytvořený sloupec.
    cl_service_contract_2 Servisní smlouva - Priorita - Servisní smlouva Opačný odkaz na třídu (násobný) Servisní smlouva - Priorita
    (opačný)
    Automaticky vytvořený sloupec.
    cl_service_contract_3 Servisní smlouva - cíle - Servisní smlouva Opačný odkaz na třídu (násobný) Servisní smlouva - cíle
    (opačný)
    Automaticky vytvořený sloupec.
    cl_service_contract_4 Konfigurační položky - Souvisí s poskytováním regulovaných služeb Opačný odkaz na třídu (násobný) Konfigurační položky
    (opačný)
    Automaticky vytvořený sloupec.
    code Kód Text   Kód služby pro použití ve skriptování nebo jiných odkazech. Neměl by být měněn.
    customer Zákazník Odkaz na třídu (jednoduchý) Zákazník Zákazník odebírající službu.
    datetimefrom Datum od Datum a čas   Datum a čas, odkdy je služba poskytována.
    datetimeto datum do Datum a čas   Datum a čas, dokdy je služba poskytována.
    description Popis Text   Popis služby.
    hourly_cost Hodinové náklady Desetinné číslo   Hodinové náklady na službu.
    hourly_price Hodinová cena Desetinné číslo   Hodinová cena služby.
    journal Deník Text   Deník pro poznámky ke službě.
    mean_incident_interval Střední doba mezi incidenty Desetinné číslo   Cíl kvality služby: Střední doba mezi incidenty
    mean_time_to_restore Střední doba opravy Desetinné číslo   Cíl kvality služby: Střední doba mezi incidenty
    name Název Text   Název služby.
    no_service_expectation Bez očekávaní služby Odkaz na třídu (jednoduchý) Kalendář Denní doby definované kalendářem, kdy služba není očekávána.
    operation_time Provozní doba Odkaz na třídu (jednoduchý) Kalendář Denní doby definované kalendářem, kdy služba je očekávána.
    organizational_unit Organizační jednotka Odkaz na třídu (jednoduchý) Organizační jednotka Organizační jednotka, pro kterou je služba poskytována.
    owner Vlastník Odkaz na uživatele (jednoduchý) Uživatel Vlastník služby.
    owner_role Role vlastníka Text   Role vlastníka služby.
    regulated_service Regulovaná služba (NIS2) Pravda/nepravda   Indikuje, zda se jedná o regulovanou službu dle Zákona o kybernetické bezpečnosti.
    request_cost Náklady na požadavek Desetinné číslo   Náklady na požadavek.
    request_price Cena per požadavek Desetinné číslo   Cena per požadavek.
    service_contract_type Typ servisní smlouvy Odkaz na třídu (jednoduchý) Typ servisní smlouvy Typ servisní smlouvy (SLA, OLA, UC).
    solution_team Interní tým Odkaz na třídu (jednoduchý) Požadavky:Řešitelský tým Interní tým zajišťující službu.
    status Stav Odkaz na třídu (jednoduchý) Stav servisní smlouvy Stav služby.
    strategic_service Strategická služba (NIS2) Pravda/nepravda   Indikuje, zda se jedná o strategickou službu dle Zákona o kybernetické bezpečnosti.
    supported_by Zajištěno OLA/UC Odkaz na třídu (jednoduchý) SLA, OLA, UC Služba, která zajišťuje poskytování této služby (typicky SLA je podporována OLA, OLA je podporována UC).
    time_zone Časová zóna Odkaz na třídu (jednoduchý) Časové zóny Časová zóna, v níž je služba poskytována.
    vendor Dodavatel Odkaz na třídu (jednoduchý) Dodavatel Smluvní strana.

    Rychlý filtr

    Aby uživatelé mohli v záznamech snadno filtrovat, některé sloupce byly vybrány v nastavení Rychlého filtru.

    Master/detail vazby

    Kód Sloupec Umístění Název záložky Typ
    priority Servisní smlouva - Priorita - Servisní smlouva Dole Servisní smlouva Vazba na třídu

    Možná vylepšení

    Řešení můžete vylepšit podle vašich potřeb. Zde je několik tipů.

    Přidejte nové sloupce

    Přidejte nové sloupce, pokud je budete potřebovat. Všechny třídy, které jsou potomky třídy Konfigurační položky je automaticky zdědí.

    Přidejte tlačítka

    Přidejte nová tlačítka pro automatizaci úprav, které byste jinak s úkoly prováděli jednu po druhé.

×