1. Objekt OGActualMessage

    Article: AN0002013Updated:

    Objekt slouží pro nastavení informačního, úspěšného nebo chybového hlášení při zpracování pravidla na třídě.

    Vlastnosti objektu

    Název Popis
    string ErrorMessage Text chybového hlášení. Jen pro čtení.
    string InfoMessage Text informačního hlášení. Jen pro čtení.
    string SuccessMessage Text úspěšného hlášení. Jen pro čtení.
    void SetError(string message) Metoda pro zadání chybového hlášení.
    void SetInfo(string message) Metoda pro zadání informačního hlášení.
    void SetSuccess(string message) Metoda pro zadání úspěšného hlášení.
    bool IsError Příznak, zda je nastaven chybový text.
    bool IsInfo Příznak, zda je nastaven informační text.
    bool IsSuccess Příznak, zda je nastaven úspěšný text.

    Příklad

    Při použití metody SetError v pravidle třídy, musíte před ukončením skriptu napsat return true;. Jinak se uživateli žádné chybové hlášení nezobrazí.

    OGActualMessage.SetError( "chyba");
    return false;

×