Článek: AN0002013Aktualizováno::
Objekt slouží pro nastavení informačního, úspěšného nebo chybového hlášení při zpracování pravidla na třídě.
Vlastnosti objektu
Název |
Popis |
string ErrorMessage |
Text chybového hlášení. Jen pro čtení. |
string InfoMessage |
Text informačního hlášení. Jen pro čtení. |
string SuccessMessage |
Text úspěšného hlášení. Jen pro čtení. |
void SetError(string message) |
Metoda pro zadání chybového hlášení. |
void SetInfo(string message) |
Metoda pro zadání informačního hlášení. |
void SetSuccess(string message) |
Metoda pro zadání úspěšného hlášení. |
bool IsError |
Příznak, zda je nastaven chybový text. |
bool IsInfo |
Příznak, zda je nastaven informační text. |
bool IsSuccess |
Příznak, zda je nastaven úspěšný text. |
Příklad
Při použití metody SetError v pravidle třídy, musíte před ukončením skriptu napsat return true;. Jinak se uživateli žádné chybové hlášení nezobrazí.
OGActualMessage.SetError( "chyba");
return false;