1. Skript pro výpočet času kalendáře

    Článek: AN0001899Aktualizováno::

    Kalendáře se v ObjectGears používají pro určení časových oken, v rámci nichž má být počítán čas (např. pro výpočet cílového času dle SLA). Kalendáře se definují ve třídách, které obsahují data o standardních časech a výjimkách. Ty mají různou frekvenci opakování (např. pevné datum pro svátky, měsíční opakování atd.)

    Inicializace

    Před použitím kalendáře je třeba provést jeho inicializaci. Tu je nutné zavolat v Aplikační události Po startu aplikace dle dokumentace.

    Místo použití skriptu: Skript v Aplikační události Po startu aplikace

    //nastavení pro inicializaci kalendare
    OG.Utils.InitScriptBlockCode = 'init_calendar';
    OG.Utils.InitScriptFunctionName = 'Init_Calendar_Server_Team';


     Místo použití skriptu: Blok skriptu 

    function Init_Calendar_Server_Team()
    {
      var k = OGCalculateWorkTime.Configuration;  k.Model_DayInWeek_Code= 'common_data';
      k.Column_DayInWeek_DayIndex_Code = 'day_number_type_2';
      k.Model_Months_Code = 'common_data';
      k.ClassDef_Months_Code = 'month';
      k.Model_DayOccurrenceInMonth_Code = 'common_data';
      //k.Column_ExcPatternYearlyFloat_Month_Code = 'every_x_month';
    }

    Výpočet hodnoty

    Pro použití kalendáře použijte následující skript.

    Místo použití skriptu: Pravidlo před uložením záznamu

    var dt = OGActualDataRow['date-and-time'];
    if ( dt != null)
    {
            var hour = 8;     // 8 hodin
            var cal = OG.Utils.CreateCalculateWorkTime('Server_team_working_hours');
            cal.Initialize();
            var de = cal.CalculateEndDate( dt, hour * 60);
            OGActualDataRow['target-resolution'] = de;
    }

    Změna dat kalendáře

    Po každé změně dat, s nimiž kalendář pracuje, je třeba vyprázdnit cache kalendáře. Jinak kalendář bude pracovat s původními daty.

    Místo použití skriptu: Tlačítko 

    OG.Utils.ClearAllCalculateWorkTime();

×