Model je nejvyšší objekt v hierargii ObjectGears. V podstatě předstabuje aplikaci jak ji známe z Windows. Jeden model je jeden ucelený balík funkcí pro řešení jednoho problému. Příkladem modelu je Správa IT, Provozní deník, Knihovna...atd.
Vlastnosti objektu
Název |
Popis |
int Id |
Id modelu. |
string Name_Loc |
Název včetně všechlokalizací |
string Name |
Název dle aktuální lokalizace |
string Code |
Kód |
string Description |
Popis |
bool Enabled |
Příznak zda je model povolen |
string InfoUrl |
Url na informace o modelu |
PersonInfo ITOwnerId1 |
IT vlastník 1 |
PersonInfo ITOwnerId2 |
IT vlastník 2 |
PersonInfo ITOwnerId3 |
IT vlastník 3 |
PersonInfo BusinessOwnerId |
Business vlastník |
string Theme |
Zvolené téma |
bool IsUserITOwner(int personId) |
Funkce zjistí zda je zadnaný uživatel IT vlastníkem modelu |
ClassDefList ClassDefs |
Seznam tříd v modelu. |
QueryList Queries |
Seznam dotazů v modelu. |
EmailTemplateList EmailTemplates |
Seznam emailových šablon v modelu. |