1. Případová studie: Kvíz - požadavky

    Článek: AN0002355Aktualizováno:: 05.11.2018

    Návrh aplikace začneme sepsáním požadavků.

    Na veletržním stánku chceme nabídnout návštěvníkům vyplnění kvízu, zaujmout je a touto formou seznámit s našimi službami, produkty, řešením...Motivací bude zařazení do slosování a možnost vyhrát určitou cenu.

    Vyplnění bude probíhat za účasti našeho pracovníka na našem zařízení. Do aplikace tak bude zalogován náš pracovník a návštěvník pouze zadá své jméno, email a u jednotlivých otázek vybere z nabízených odpovědí tu správnou.

    Na stránce s dotazníkem uživatele musíme informovat o souhlasu se zpracováním osobních údajů (jméno, email) pro účely losování vítěze.

    Dále budeme potřebovat obrazovku s tlačítkem pro pozdější náhodné losování výherce ze správně zodpovězených kvízů. Tato stránka umožní opakované losování pro případ, že by vylosovaný návštěvník nebyl ve chvíli losování přítomen a my jsme proto chtěli losování opakovat.

×